Hoe dien ik een claim in?
Stuur een reply op het berichtje waarmee je ons op de hoogte hebt gebracht van het incident, of neem contact op via het contactformulier met de volgende informatie:
- Het reserveringsnummer
- Datum van het kennismakingsgesprek (als het de eerste reservering bij deze oppas is, regel dan vóór begin van de reserveringsperiode een kennismakingsgesprek om aanspraak te kunnen doen op de garantie.)
- Details van de situatie
- Details over jullie pogingen om het onderling op te lossen
- Extra ondersteunende documenten (correspondentie, geschreven instructies, foto's etc)
Zodra we alle informatie hebben starten we het onderzoek. We snappen dat zo'n situatie stressvol en vervelend kan zijn voor alle betrokken partijen, daarom proberen we het zo snel mogelijk af te handen. Hoelang het precies duurt hangt af van de medewerking van alle betrokken partijen.
Jouw vragen zijn belangrijk voor ons
Heb je nog vragen, voel je je ongemakkelijk bij een boeking of maak je je zorgen? Neem contact op met onze Klantendienst en we zullen je zo goed mogelijk helpen.Neem hier contact met ons op