Het is ons doel om de beste ervaring voor jou en je huisdier te bieden. Als jij of je huisdier om wat voor reden dan ook ontevreden is met de reservering, zullen we er alles aan doen om een oplossing te vinden.
In eerste instantie raden we je aan om je zorgen met de oppas te bespreken en onderling tot een oplossing te komen. De ervaring leert dat in de meeste gevallen een open en eerlijk gesprek misverstanden en problemen kan ophelderen.
Ondertussen is het belangrijk om Pawshake op de hoogte te brengen, op z'n laatst 48 uur na het einde van de reservering, zodat we de uitbetaling kunnen bevriezen. Hoe eerder we op de hoogte zijn, hoe sneller we actie kunnen ondernemen en helpen om tot een oplossing te komen.
Als Pawshake een situatie beoordeelt, doen we dat als onafhankelijke derde partij. Dit betekent dat we je kunnen vragen om meer informatie of bewijzen van bijvoorbeeld een klacht. Dit betekent niet dat we je niet geloven, maar het zorgt ervoor dat we de situatie eerlijk en onpartijdig kunnen behandelen.
Tijdens het onderzoek bekijken we samen met jou en de oppas of we een redelijke oplossing kunnen vinden die voor beide partijen aanvaardbaar is. Als dat niet mogelijk blijkt, zal Pawshake een beslissing nemen op basis van de gegevens die we hebben en bepalen we hoe we verder gaan en of er een vergoeding of teruggave mogelijk is.
Een rasgerelateerde aandoening is een aandoening die gewoonlijk voorkomt bij specifieke hondenrassen.
Pawshake huisdier is het huisdier van het baasje dat staat vermeld bij de bevestigde Pawshake reservering. Elk huisdier moet zijn/haar eigen huisdierprofiel hebben in het account van het baasje
Pawshake reservering is een reservering die via het Pawshake platform betaald is door het baasje en bevestigd is door de oppas.
Reeds bestaande aandoening zijn aandoeningen, verwondingen en ziektes waarvoor het huisdier eerder al behandeld is.
Vermijdbare conditie betekent dat een aandoening voorkomen had kunnen worden door bijvoorbeeld vaccinaties of normale veterinaire zorg.
Een 'derden' is iemand die geen oppas, baasje, huisgenoot, familielid of partner is van het het baasje of de oppas, en ook niet iemand die namens de oppas voor het dier zorgt.
Bezoekende huisdieren zijn dieren die niet bij een bevestigde reservering horen. Het kunnen bijvoorbeeld huisdieren van een familielid van de oppas zijn die toevallig op bezoek zijn tijdens een reservering, of gastdieren van de oppas die via een ander kanaal dan Pawshake zijn gereserveerd (bijvoorbeeld bij professionele oppassers). De eigen huisdier van de oppas is géén bezoekend huisdier.
Inwonend huisdier van de oppas is een huisdier die op het profiel van de oppas is aangemerkt als huisdier van de oppas.
Stuur een reply op het berichtje waarmee je ons op de hoogte hebt gebracht van het incident, of neem contact op via het contactformulier met de volgende informatie:
Zodra we alle informatie hebben starten we het onderzoek. We snappen dat zo'n situatie stressvol en vervelend kan zijn voor alle betrokken partijen, daarom proberen we het zo snel mogelijk af te handen. Hoelang het precies duurt hangt af van de medewerking van alle betrokken partijen.
Heb je vragen of zorgen? Ons eigen team van de Klantendienst staat voor je klaar in 5 talen. We kunnen jou ondersteunen in het Engels, Frans, Nederlands, Duits en Noors.