Pawshake logo

De Tevredenheidsgarantie

Wat als ik niet tevreden ben over mijn reservering?

Het is ons doel om de beste ervaring voor jou en je huisdier te bieden. Als jij of je huisdier om wat voor reden dan ook ontevreden is met de reservering, zullen we er alles aan doen om een oplossing te vinden.

In eerste instantie raden we je aan om je zorgen met de oppas te bespreken en onderling tot een oplossing te komen. De ervaring leert dat in de meeste gevallen een open en eerlijk gesprek misverstanden en problemen kan ophelderen.

Ondertussen is het belangrijk om Pawshake op de hoogte te brengen, op z'n laatst 48 uur na het einde van de reservering, zodat we de uitbetaling kunnen bevriezen. Hoe eerder we op de hoogte zijn, hoe sneller we actie kunnen ondernemen en helpen om tot een oplossing te komen.

Ik heb het probleem besproken met mijn oppas maar we komen niet tot een oplossing

Als Pawshake een situatie beoordeelt, doen we dat als onafhankelijke derde partij. Dit betekent dat we je kunnen vragen om meer informatie of bewijzen van bijvoorbeeld een klacht. Dit betekent niet dat we je niet geloven, maar het zorgt ervoor dat we de situatie eerlijk en onpartijdig kunnen behandelen.

Tijdens het onderzoek bekijken we samen met jou en de oppas of we een redelijke oplossing kunnen vinden die voor beide partijen aanvaardbaar is. Als dat niet mogelijk blijkt, zal Pawshake een beslissing nemen op basis van de gegevens die we hebben en bepalen we hoe we verder gaan en of er een vergoeding of teruggave mogelijk is.

Om in aanmerking te komen voor de Tevredenheidsgarantie:

De reservering moet bevestigd en betaald zijn via de Pawshake website of app.

Vóór de reservering heeft er een kennismakingsgesprek plaatsgevonden

Specifieke afspraken over de invulling van de reservering moeten op schrift zijn gesteld .

De oppas en het baasje proberen eerst om zelf onderling een oplossing te vinden. Dat kan via ons beveiligde berichtensysteem. Als er geen oplossing wordt gevonden kan Pawshake helpen.

Van het baasje hebben bewijs van het incident nodig.

Hoe dien ik een claim in?

Stuur een reply op het berichtje waarmee je ons op de hoogte hebt gebracht van het incident, of neem contact op via het contactformulier met de volgende informatie:

  • Het reserveringsnummer
  • Details van de situatie
  • Details over jullie pogingen om het onderling op te lossen
  • Extra ondersteunende documenten (correspondentie, geschreven instructies, foto's etc)

Zodra we alle informatie hebben starten we het onderzoek. We snappen dat zo'n situatie stressvol en vervelend kan zijn voor alle betrokken partijen, daarom proberen we het zo snel mogelijk af te handen. Hoelang het precies duurt hangt af van de medewerking van alle betrokken partijen.

Neem hier contact op.

Jouw vragen zijn belangrijk voor ons

Heb je vragen of zorgen? Ons eigen team van de Klantendienst staat voor je klaar: in 7 talen, op elk moment van de dag.

Neem hier contact op.

  1. Homepagina
  2. »
  3. De Pawshake Garantie
  4. »
  5. De Tevredenheidsgarantie