In geval van een noodsituatie is het welzijn van het huisdier altijd prioriteit.
In deze gevallen kan het soms voldoende zijn om de gezondheid van het dier goed in de gaten te houden. Lees hier wat de meest voorkomende symptomen van ziekte zijn en hoe je in dat geval moet handelen.
Het baasje moet toestemming geven voordat een behandeling wordt uitgevoerd. Maar als hij/zij of het contactpersoon in noodgevallen niet bereikbaar is let op: het welzijn van het huisdier is altijd prioriteit. Twijfel je? Neem contact op met de dierenarts van het baasje en vraag om advies.
Niet elk taxibedrijf vervoert ook dieren, dus vraag altijd vooraf of het is toegestaan om het huisdier mee te vervoeren. Neem eventueel handdoeken en dekens mee voor onderweg.
Pawshake moet binnen 48 uur na het incident op de hoogte worden gebracht. Als je dit hebt gedaan, heb je nog 30 dagen de tijd om je claim in te dienen en af te ronden.
Let op:
Je claim wordt in behandeling genomen zodra we alle benodigde informatie hebben ontvangen. Nadat het incident heeft plaatsgevonden heb je 30 dagen de tijd om alle (extra) informatie over de claim bij ons in te dienen.
Stuur de volgende informatie naar onze Klantendienst, of beantwoord gewoon op de mails waarin je ons hebt verwittigd over het incident:
Hoelang het verwerken van een claim duurt hangt af van de ernst van het incident, de kwaliteit van de aangeleverde informatie en de medewerking van alle betrokken partijen. Maar we streven ernaar om alles binnen een maand na indiening af te handelen.