Wat als de oppas op het laatste moment annuleert?
Dit komt gelukkig maar heel zelden voor, maar natuurlijk is een annulering vanwege ziekte of een noodgeval soms onvermijdelijk. Als je oppas binnen 2 weken voor aanvang van de reservering annuleert, neem dan direct contact met ons op. We kunnen je dan helpen met het vinden van een vervangende oppas. Je kunt natuurlijk ook zelf een andere oppas benaderen.
De ervaring leert dat het in bepaalde periodes in het jaar extra druk is op Pawshake. Piekmomenten zijn bijvoorbeeld Kerstmis, Oud & Nieuw en de zomervakantie.
Tijdens het hoogseizoen is het soms lastig om last-minute een vervanger te vinden. Onze klantenservice doet z'n uiterste best om een goede vervangende oppas te vinden, maar er is altijd een kleine mogelijkheid dat het niet lukt, zeker als er topdrukte is. Ons doel is om huisdierbezitters nooit zonder oppas te laten zitten. Dit soort annuleringen veroorzaken veel gedoe, stress, extra kosten en regelwerk voor iedereen - en het ondermijnt het vertrouwen in onze organisatie.
Daarom wordt je oppas-account gedurende één maand schorst als je een boeking moet annuleren tijdens het hoogseizoen. Dit is een onvermijdelijke maatregel die we moeten nemen omdat een annulering zoveel onrust, geld, gedoe en vertrouwen kost voor met name het baasje die zijn vertrouwen heeft gelegd in Pawshake en de oppas. Wees je hier bewust van wanneer je een reservering tijdens het hoogseizoen accepteert. Het oppassen op huisdieren is leuk, maar ook een grote verantwoordelijkheid. We verwachten van onze oppassers dat ze hun beloftes van een reservering dan ook nakomen.hoogseizoenmaatregelis